16 Aralık 2023 tarihinde yazılı bölümü, 08-16 Şubat 2024 tarihleri arasında sözlü bölümü yapılan Gelir Uzman Yardımcılığı Giriş Sınavında başarılı olan ve Vergi Dairesi Başkanlığımıza ataması yapılacak olan Asil listede isimleri yer alan adayların, anılan göreve atanabilmeleri için aşağıda istenen belgeler ile birlikte, Nişantaşı Mahallesi Metehan Caddesi No:2 Kat:6 Selçuklu/Konya adresinde bulunan Konya Vergi Dairesi Başkanlığı Personel Müdürlüğüne en geç 5 Nisan 2024 Cuma günü mesai saati bitimine kadar şahsen başvurmaları gerekmektedir.
1- KPSS Sonuç Belgesi(İnternet çıktısı)
- Nüfus cüzdanının T.C. kimlik numarasını mutlaka içermesi gerekmektedir.
- Fotokopiler, aslı ile karşılaştırılarak Başkanlığımızca onaylanacaktır.
3- Öğrenim durumuna ait bilgi ve belgeler
- Yüksek öğrenim bitirme diplomasının veya mezuniyet belgesinin aslı ile 1 adet fotokopisi
- Ortaokul veya lise öğrenimi normal öğrenim süresinden fazla ise (hazırlık sınıfı veya 4 yıllık lise) buna ilişkin diploma veya mezuniyet belgesinin aslı ile 1 adet fotokopisi (Diplomada hazırlık sınıfı görünmüyor ise hazırlık sınıfı okuduğuna dair belge gerekmektedir.)
- Lisansüstü veya doktora eğitimini tamamlamış ise buna ilişkin belgenin aslı ile 1 adet fotokopisi
4- Son üç ay içinde çekilmiş dört adet 4,5 x 6 ebadında renkli vesikalık fotoğraf
(Fotoğrafların “Kamu Kurum ve Kuruluşlarında Çalışan Personelin Kılık ve Kıyafetine Dair Yönetmelik” hükümlerine uygun olması gerekmektedir.)
5- Erkek adaylar için askerlik ile ilişiğinin olmadığına dair askerlik şubesinden alınan belgenin aslı veya e-devlet sistemi üzerinden alınacak karekodlu belge aslı
(Askerliğini yapmış, tecilli veya askerlikten muaf olanların ilgili belge örneklerini teslim etmeleri gerekmektedir.)
6- Adli sicil veya adli sicil arşiv kaydına ilişkin Cumhuriyet Savcılığından alınan belgenin aslı veya e-devlet sistemi üzerinden alınacak karekodlu belge aslı
7- Mal Bildirimi Formu (Form çıktısı önlü arkalı tek sayfa olarak alınacaktır.)
8- Kamu Görevlileri Etik Sözleşmesi
9- Atama Başvuru Formu (Adres bölümüne güncel MERNİS adresi yazılacaktır.)
10- Halen herhangi bir kamu kurum veya kuruluşunda çalışıyor ise, çalıştıkları kurumdan alacakları: çalıştığı kurum, statü, göreve başlama tarihi ve sosyal güvenlik sicil numarasını gösterir tasdikli belge
- 7, 8 ve 9 ncu maddedeki belgenin örnek nüshaları www.konyavdb.gov.tr internet adresinden temin edilerek bilgisayar ortamında veya tükenmez kalem ile doldurulacaktır. (Söz konusu belgelerin tarihi evrakların teslim edileceği tarih ile aynı olacaktır.)
- Belgelerin onaylı örneklerini teslim etmek isteyenlerin, belgelerin asılları ile birlikte fotokopilerini de yanlarında getirmeleri gerekmektedir.
- Belge aslı ile birlikte fotokopisini de getiren adayların belgeleri Başkanlığımızca onaylanacaktır.
- İstenilen belgeleri süresinde teslim etmeyenlerin, eksik belge ve bilgisi bulunanların ataması yapılmaz.
- Adayların durumlarında değişiklik olması halinde (adres, telefon, medeni durum vb.) buna ilişkin belgelerin zamanında ibraz edilmesi gerekmektedir.
- İstenilen belgelerde gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu tespit edilenlerin atamaları yapılmaz. Atamaları yapılmış olsa dahi iptal edilir. Bu kişiler hiçbir hak talebinde bulunamazlar.
- Gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu tespit edilen kişiler hakkında Türk Ceza Kanununun ilgili hükümleri uygulanmak üzere Cumhuriyet Başsavcılığına suç duyurusunda bulunulur.